Pán a Samaritánka

________________________________________
Lucy ECampell (Jesus, Gave Me Water)


Ref: Óh, žíznim, daj mi vodu, žíznim, daj mi vodu,
žíznim, daj mi vodu, vodu, čo vidím v studni tiecť.
Žíznim, daj mi vodu, žíznim, daj mi vodu,
žíznim, dúšok vody chcel, keď sa vracal z dlhých ciest.

1. Pustou krajinou pútnik kráčal
k studni, čo Jákob hĺbil.
To smädných cesty vedú
od dávna do tých miest.
Ten pútnik stretol ráno
neznámu ženu s džbánom
a pýtal od nej dúšok,
keď sa vracal z dlhých ciest.

2. Pútnik stojí pred tou ženou,
z trúb anjelských nad zemou
znie glóry aleluja,
nehodnej žehná Pán.
Je lepší život večný ,
než chladný prameň riečny,
to Pán riekol žene v deň,
keď sa vracal z dlhých ciest.

3. Tá žena k mestským múrom beží,
už znejú zvony z veží
a chváli všade Pána:
"prišiel k nám Mesiáš !"
Viac žiaden človek biedny,
nemusí byť už smädný.
On nám živej vody dal,
keď sa vracal z dlhých ciest.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára