Stánok na námestí

________________________________________
traditional (Rabbit In The Log)


1. Opustený stánok na námestí
rozrábam s kumpánom,
však prízrak krúžkov na zápästí
vyháňa z búdy von.
Poď von, poď von, neblázni, vyjdi von!
Preklínam stánok na námestí, to nám čert dlžný bol.

2. Obieham múry a bežím sťa kôň,
robí mi päť, päť zas,
maják sa krúti a bliká za mnou,
volá ma známy hlas.
Hej stoj, hej stoj, kričím, ty blázon, stoj!
Preklínam stánok na námestí, to nám čert dlžný bol.

3. Nemôžem už dýchať a zotieram znoj,
balík mi kĺže z pliec,
zvolávam diablov na údel môj,
siréna v diaľke znie.
Hej stoj, hej stoj, kričím, ty blázon, stoj!
Preklínam stánok na námestí, to nám čert dlžný bol.

4. Kumpán mi zdúchol, zostal som sám
a v kúte sťa dáky plaz
krčím sa v kríkoch za záhradou,
zaznieva známy hlas.
Poď von, poď von, neblázni vyjdi von!
Preklínam stánok na námestí,to nám čert dlžný bol.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára