Čierna fordka

________________________________________
Bill Monroe (Don´t Put Off Till Tomorrow)


1. Zaznieva chór anjelov,
posledný volá súd,
musím ísť a iba On vie kam.
V predstavách sa trápim,
že ma zložia ako klát
na máry, na nevľúdny chlad.

Ref: Tak zahoďte hlúpe máry,
nech zmiznú bohvie kam,
ja len fárom chcem ísť
na ten flám, hej, hej,
čiernu nablýskanú káru
budem radšej riadiť sám,
ja chcem fordkou ísť
tam, kde súdi Pán.

2. Zvolajte všetkých grázlov
nech vytvoria mi zbor
a všetky padlé dámy v negližé,
tých všetkých zveziem
touto károu, sťa žiarivý vzor
a sviečkovým babám na vzdor.

3. Som tuhý, chcem sa pohnúť,
chcem utiecť, neviem kam,
všetkým svätým jak diabol nadávam,
viac nedám do rúk druhým,
čo môžem spraviť sám,
tak bránu nech mám dokorán.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára