Rock`n roll blues

________________________________________
Denver Duke & Jeffrey Null (Rock & Roll Blues)


1. Pri okne s pelargóniou
Mali sme staré rádio.
Až Luxemburg som objavil
A rock n` roll znel z plných síl, bejby...

R: Bejby, počúvam už len rock n` roll a blues

2. Rock n` roll všetci chceli hrať,
Ja som sa ho tiež nechcel vzdať.
Keď otec kúpil gramofón,
Skákal som až po plafón, bejby...

3. Mamke často liezla na nervy
Muzika z hudobnej konzervy.
Aj keď ma to sem tam pokorí,
Nechápe, keď jej hovorím, bejby...

4. V škole si ma počkal riaditeľ,
Chuligánov vyhlásený krotiteľ
A skôr ako mi ucho odlomí,
Tak sám ho drzo oslovím, bejby...

5. Ako som prestal byť samotár
A nechal sa dovliecť pred oltár,
S farárom to švihlo o betón.
Keď zistil, že nám nehrá Mendelsohn, bejby...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára